domingo, 22 de mayo de 2016

CAMPANYA DE SENSIBILITZACIÓ




ANÀLISI

Plans: Podem veure durant tot el curtmetratge que predomina el pla general, per tal de donar al espectador una representació en cada moment d'on es troben. També s'observa el 1r pla d'espatlles cap amunt per donar més sentiment i més importància al rostre. Seguit del pla mitjà i del pla detall, per donar èmfasis a petits detalls importants, finalment hi hauria el pla enfocat de la barbeta cap amunt.

Angles: El tipus d'angle més predominant és l'angle frontal que és el més comú, ja que la camara està posicionada a l'altura de la cara, un dels altra angles que també apareixen és l'angle cenital i picat, el primer és utilitzar per donar més dinamisme a l'escena que representen i el segon volen donar importància i un valor com de vulnerabilitat a la seqüència de com es senten els personatges.

Llum: la Il·luminació predominant es la llum suau, encara que algun cop donen una mica de llum dura per destacar alguns fets.

Color: Predominen els colors freds i vius donant calma però també vida.

So: Introducció durant tot el curtmetratge d'una música alegre però a la vega moguda, amb presa. Després paren música per donar èmfasis i seguidament surten parlant ven fort perquè s'escolti bé i finalment continuen en veu normal.

Moviment de la càmera: S'observa una mica de moviments de costat a costat de la càmera i sobretot canvi ràpid d'escenas.



No hay comentarios:

Publicar un comentario